Most megmondjuk

Véleménynyilvánító blog a hazai politikáról, közéletről, bulvárról - és még ami jön.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Testvérblog

2848500-resume-des-fleurs-a-fond-blanc-avec-de-nombreuses-feuilles.jpg

Blogajánló

abstract-plants.jpg

citrom.jpg

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Viktor, ha észreveszed, hogy döglött lovon ülsz, szállj le róla!

2013.03.08. 12:10 :: Bandi bá'

  A Fidesz továbbra sem lát túl Bajnain. Ez önmagában nem újdonság, mivel szükség van a jól felépített ellenségképre, aminek ürügyén újra és újra meg lehet mozdítani a kisebb-nagyobb tömegeket, akik aztán, ha kell, sósavval békés szavakkal próbálnak hatni a szerintük megtévedt tüntetőkre. Eközben a kormánypárt megmondóembere, Selmeczi Gabriella sérelmezi, hogy az ellenzék civileket használ politikai céljai eléréséhez. Valaki szólhatna neki, hogy a békemenet résztvevői, vagy 2011 márciusában, a múzeum lépcsőjén a miniszterelnök köré felsorakoztatott egyetemisták sem rohamosztagosok voltak. Viktor meg csak hajszolja a döglött lovat.

   Ennél is fontosabb egy, a székházfoglalás alatt történt másik esemény, aminek a híre csendben elúszott a tömény bajnaizás farvizén, miszerint egykori bányászok és szakszervezeti vezetők jelentek meg Pécsett, a Széchenyi téren. Egy röpke, de sokat mondó idézet a gyűlésről:

  "Ma a fiatalok bementek a Fidesz-székházba, kérdem én; ha mi, bányászok megyünk be, akkor mi lesz ott? Ha nem engednek be a kerítésen, alábújással is be tudunk menni, rájuk robbantjuk az épületet, ha ez így folytatódik. Meg kell állítani ezt a szemét, mocskos bandát, mert elveszíted a gyermekedet, az életedet, éhen döglesz."

  Nos, nem tudom, hányan éreznek még ma így Magyarországon, mivel nem rendelkezem látnoki képességekkel, de ha figyelembe veszem azt a hírt, hogy mintegy másfél millió embernek nem jut pénz tüzelőre, és a magyaroknak legalább a harmada nem eszik húst rendszeresen, akkor azt kell gondolnom, elég sokan. Tüneti kezelésnek egy darabig még elment a gyurcsnyozás-bajnaizás-komcsizás mesterhármasa, de lassan, ha tetszik, ha nem észre kell vennie a kormánypártnak, hogy döglött lovon ül. Ne kerteljünk, tisztelt uraim, a 24. órába léptünk, és önök ezt nagyon jól tudják, még ha nem is beszélnek róla. Lassan nem lesz elég az, hogy néhány alulfizetett rendőrrel előállíttatják a tüntetőket (különösen, hogy közülük is tömegesen szerelnek le és mennek külföldre dolgozni, szóval a hócipő ott is tele van már), és az sem lesz elég, hogy néhány sósavas bácsikát szembeállítanak a tömeggel. A magabiztos nyilatkozatok mögött meghúzódó kapkodás és a félelem pedig jól nyomon követhető a soraikban, hiszen önök olyan pánikot kaptak hetven székházfoglaló fiataltól, hogy éppen csak az oroszokat nem hívták be újra. Ráadásul ezek a fiatalok olyan döbbenetes dolgokat akartak, mint például jogszerű alkotmányosság és demokrácia. Hát nem döbbenetes? A kommunikációs káosz meg aztán végképp betette a kaput, voltak ezek a gyerekek mindenféle származékok, akiktől a kormányoldal manapság csak rettegni tud, MSZP-sek, Bajnai bérencei, USA-tőkével támogatott felforgatók, Jobbikosok, zsidók, a nem kívánt rész törlendő... Annyi haszna azért csak volt a tegnapi napnak, hogy végre teljes egészében körvonalazódott a Fidesz derékhada, nevezetesen a tahó futballszurkoló és a micisapkás nyugdíjas immár alapvető archetípusok lettek; ő Kádár alatt a sósavat valószínűleg még a gaz kapitalistáknak tartogatta, de azóta sokat fordult a világ. Azt is megtudtuk, mivé lett a Fidesz negyed évszázad alatt; sósavazással, gyilkos pribékekkel fenyegetőző, akarnok egyeduralmi rendszerré, aminek a királya mostanra végképp meztelenné vált.

  Recseg-ropog az egész, egyeduralmi orbáni rendszer, aminek legjobb bizonyítéka, hogy amikor a fiatalok régebbi Orbán-beszédekből idéztek, az ellentüntető tömeg kifütyülte őket. Remélem, tisztában vannak vele, hogy ebben a helyzetben már csak az a bizonyos szikra hiányzik. Egy szó, mint száz, döglött a lovad Viktor!

 

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mostmegmondjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr595122855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogger Géza 2013.03.09. 07:38:39

Ha nem lenne demokrácia, ezek az agresszorok már le lennének tartóztatva.

midnight coder 2013.03.09. 07:42:21

"Meg kell állítani ezt a szemét, mocskos bandát, mert elveszíted a gyermekedet, az életedet, éhen döglesz."
Késő elvtársam. Azok a folyamatok, amik ide vezettek, úgy 2002 tájékán kezdődtek. És ha újra hatalomra kerülnek a balfékek, akkor lehet ugyan hogy pár évig picit jobb lesz neked (úgy 2-3) de utána sokkal-sokkal rosszabb.

felcsutisuttyo 2013.03.09. 07:57:49

Be van szarva a rohadék gazember Fidesz Banda.Tudják, hogy ha kitör egy tényleges polgárháború (ami 3 napig tartana), nem lesz elszámolás., hanem leölés lesz mint a disznókat, mint a Diktátort Romániában.

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:00:53

A Buga Jakab "házmester" már polgárháborút emlegetett a Rém Hír Tv ben...
Remegett a súrolókefe az orra alatt, s csak úgy röpködött a kapa ki a száján....:D
Kilátszott a gumibugyija is amit viselt s Bajnai említésekor mindíg be-be csinált a gatyába.

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:06:14

A parlamentben is minden egyes megszólaláskor a Fidesz-Kdnp gazemberek avval kezdik (bármiről van szó):
" a nyolc év, és Bajnai,... " ( már a Gyurcsányozást el is felejtik , mert tudják, hogy már röhejesnek veszi a Nép, amivel eddig kezdték a hazudozási felszólalást)
Fosnak a rohadékok...tudják, hogy ha nem választás lesz hanem Diktatúra döntés akkor akkor elszabadul a pokol és sokan a lámpavason végzik!!!

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:09:29

Ebben a látszat demokráciában...a NÉP már látja mit kell tennie....mivel látszik már hogy elcsalják a Nemzeti szarok a választást...(bár akkor meg illegitimnek lesz nyilvánítva)..és akkor is durva elzavarás lesz!!!!)

midnight coder 2013.03.09. 08:10:05

@felcsutisuttyo: Csak ettől nem fog változni semmi. Neked az a bajod, hogy megeszed a politikusok maszlagját, hogy X az ördög és ha távozik az minden jó lesz - ahol X lehet Orbán, Gyurcsány, Bajnai, akárki. De nem lesz jobb. Ahogy az MSZP távozása után sem lett, és ahogy egyik kormány távozása után sem lett. Nagyjából a gengszterváltás óta megfigyelhető, hogy kb. minden kormány alatt csak romlott a helyzet.

Attól hogy Orbánék mennek - ha mennek - 2014-ben, neked biztosan nem lesz jobb, hacsak nem MSZP-s politikus, vagy pártközeli cég alkalmazottja, netán tulajdonosa vagy. Az alapvető problémák amik kis hazánkban vannak, fényévekkel mutatnak túl Orbánon, Bajnain vagy bárkin. Az olyanok meg mint a millások még csak a felismerésükig sem jutottak el - ahogy amúgy valószínűleg te sem.

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:10:49

A nép Alkotmány nélkül marad, mert a Fidesz saját magának csinált alkotmánya nem a Nép alkotmánya.......
Majd ezt jól a " pofájukba" vésik amikor lesz a nagy leszámolás!!!

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:17:30

@midnight coder: Orbán 1989 től csak egy gazember kerékkötője Magyarországnak. Azóta csak a hatalomra tör,minden gazemberséget, csalást, felhasználva.
A Nemzeti gazember az ORSZÁG TUMOR BETEGSÉGE.!!!
A többi politikust is lehet szidni, s van miért, ( mint mindenkit, minden országban) ...de ez a amit a Gonosz Törpe csinál 23 éve.. és ahová juttatta az országot a csalási 2010 es választással megszerezve a hatalmat. Ilyen nem volt soha!
Ha ezt a betegséget" nem operálja" magából ki Magyarország akkor...belehal!!!!

Gatinho 2013.03.09. 08:19:10

szokásos ballibsi ajvékolás. uncsi.

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:20:23

Hál, Istennek..egyre több az az ember akinek minden mindegy....Milliókat sértett meg ez a Banda. Kiprovokálják a Polgár háborút, hogy ne legyen "elszámoltatás"...mert választási csalás esetén is meglesz a nagy LESZÁMOLÁS !

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:21:47

a Hál' Istennek...arra értettem, hogy egyre több elégedetlennek nyílik fel a szeme..és nincs mit féltenie csak az életét...s az így is úgyis veszélyben van....lesz...

felcsutisuttyo 2013.03.09. 08:26:09

@Gatinho: itt már nincs bal..meg jobb..vagy lefizetett hűbéresek, vagy elégedetlen emberek, férfiak, nők, fiatlakok vannak.
Orbán a legnagyobb "ballib":)..olyan mint egy szélkakas hatalomért:)
Eszköznek használja a Nemzeti szót, a "harcolok még a WC-s nénivel is," és az embereket is.....használja, a határon túliakat is használj, KÜLÖNBEN SZARIK MINDENKIRE..csak a hatalom és a gazdagodása érdekli.

bulista 2013.03.09. 08:26:23

A Kárpát-medence Géniusza pontosan ilyen későn fekvő/korán kelő bér-bégetőket érdemel.

Rög-valóság Alsó-Hátaztánban...

nevem van 2013.03.09. 08:28:42

@Balt: Ütős. A cikk. A bejegyzésed gyenge.
@midnight coder: Igazad van, sőt. Például a költségvetési hiány elszabadulása a 2001-es, választás előtti évben kezdődött. OV miniszterelnök alatt.
Az meg, hogy te kinek mit jósolsz, meddig lesz neki jobb, az egészen mindegy. Esetleg képesített jósnő vagy?

Mttomén 2013.03.09. 08:35:38

@Blogger Géza: Ezek agresszorok? 2006-ban meg békés tüntetőkre támadtak. Dokto rúr mit mondott? elmebeteg vagy elmehetek, ha érted mire gondolok kedves géza

Mttomén 2013.03.09. 08:36:30

Már javasoltam párszor, hogy nem csak a pártértesítőt kéne olvasni!!

midnight coder 2013.03.09. 08:37:09

@nevem van: És minek hatására szabadult el ? Netán nem a több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak program ellensúlyozására ? Amiből aztán a jóléti rendszerváltás lett ? De Megyóék még a saját bevallásuk szerint is kiváló állapotú országot vettek át - és még 2003-ban is 2006-os magyar eurót jósoltak.

Azt meg hogy kinek lesz jobb, meg lehet látni az épp zajló folyamatokból. Amik közül vajmi kevés múlik a magyar politikusokon. Népesség öregedése, cigányok arányának növekedése a társadalomban, a képzett munkaerő távozása, az európai gazdaság háttérbe szorulása még a saját piacain is, az energiahordozók szűkülő kínálata, globális felmelegedés, bevándorlás és az ebből adódó kulturális feszültségek az EU-ban, és még sok-sok olyan probléma amin az egyszeri magyar politikus nem fog segíteni, de sokkal nagyobb hatással vannak az átlagpolgár életére mint az alkotmánymódosítás.

Mttomén 2013.03.09. 08:39:02

Fidesztrollok megmutatják igazi énjüket.
Ez a mocsok zsidóbérenc zsindex megint jó helyen filmezett .1bitesek.

midnight coder 2013.03.09. 08:41:28

@felcsutisuttyo: Orbán Antall haláláig a baloldal legfőbb reménye volt, nem hogy kerékkötője. Addig Antall volt az ügyeletes fősátán a baloldal szemében, akinek Csurka a földi helytartója. Aztán hogy Antall meghalt, lett új fősátán. Ha Orbán kikerülne a játékból, akkor az utódja lenne az új fősátán. A lényeg, hogy a polgár az ellenséges fősátánnal foglalkozzon és ne az épp hatalmon lévő elit elkúrásaival. Persze ugyanez megvan a másik oldalon, ott Horn, Megyó, Fletó, Bajnai a fősátán. Ez a megoldás mindkét oldalnak nagyon kényelmes.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.09. 08:45:06

Amerikából pénzelt Bajnaista csürhe betört 1-2 ablakot ajtót
1 hétig szervezték a székházelfoglalást, aztán 2 óra alatt több CÖF-ös nyugdíjas lett ott, mint Haha-s, LMP-s, Bajnais tetű.
Béna egy társaság ez.

Az MSZP meg elkúrt mindent, megduplázta a munkanélküliséget, és eladósította az országot.

Eközben beazonosíthatatlan karhatalmistákkal estek neki minden ellenzéki megmozdulásnak.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.09. 08:46:37

@midnight coder:
Antallt ugyanúgy fasisztázták démonizáéták, mint most Orbánt és a Fideszt.

Az MSZP kampánya 1990-től a bérrettegésre alapuló diktatúrázás, fasisztázás, nácizás.
Uncsi.

safranek 2013.03.09. 08:55:37

"Selmeczi Gabriella sérelmezi, hogy az ellenzék civileket használ politikai céljai eléréséhez"
Polgári Körök? Amik csak addig kellettek amíg választások voltak, mára a 90%-uk elhalt.
Béke Menet? Ja, azok nem civilek. Pártkatonák!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.09. 08:58:59

@safranek:
Légyszi idézzétek már be azt a mondatot ahol a civil megmozdulást sérelmezi.
A vicc kedvéért.
Mert az oké, hogy egy MSZP-s bértolnok álmodik egy nagyot, és lelkesas Bajnai csicskák ismételgetik, de valami forrás nem ártana.

safranek 2013.03.09. 08:59:15

@midnight coder: Antal halála után Orbán megofrította a Fideszt, ami ma az akkori önmaga ellenzéke.
Ez annyi, hogy Orbánt, nem a Fidesz ideológiája érdekelte, hanem a hatalom, amiért képes volt a saját ideológiáját is megváltoztatni!

Észmegálló 2013.03.09. 08:59:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Eközben beazonosíthatatlan karhatalmistákkal estek neki minden ellenzéki megmozdulásnak."

Miről beszélsz? Beazonosították: Sz. Ferenc, emberölésért 10 évet fegyházban ült szabadult fegyenc.

Szabadidejében: öntudatos Fidesz-rohamosztagos.

Először Szafarovot rendelték volna be a baltájával, de nem ért volna ide időben. Ezért muszáj volt keresni egy hazai gyilkost.

Jah.... hogy te nem így gondoltad? Sorry...

safranek 2013.03.09. 09:00:43

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: miért kellene kellene sérelmezni? Éppen azt mondom, hogy Selmeci sérelmezi, hogy civileket használnak fel politikai célra, amikor a Fidesz pont ugyan azt csinálja!

bulista 2013.03.09. 09:00:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Annyira nem lehet uncsi, ha késztetésed van arra, hogy hónapok óta teleböfögd az egész blog.hu-t az emelkedett szellemiségű hozzászólásaiddal.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.09. 09:14:11

@Észmegálló:

Természetesen semmit nem csinált az emberölésért elítélt, a biztonsági cég által odaráncigált emberke.
Egy újjal se nyúlt senkihez.

Szöges ellentétben Gyurcsány és az MSZP utasítására 2006-ban azonosítás nélkül minden elelnzékit könnygázrgránáttal, gumilövedékkel, lövő, kardlappal viperával ütlegelő karhatalmistákkal, akik válogatás nélkül csépeltek ellenzékieket.

SOHA TÖBBÉ MSZP DIKTATÚRÁT !

red shield rapresentative 2013.03.09. 09:15:09

Rogán nagyon jó javaslatokkal él!

Ez nagyon nagy szégyen:

Szintén a mail.ru írta, hogy Rogán azt javasolta a városvezetésnek, hozzanak létre játszószobákat az állami intézményekben a gyermekek számára.

Komolyan gondolják, hogy milliókat utaznak el a fenti javaslatért?

Ez a Rogán egy barom!

Most ez tényleg komoly, ezért fizetjük a marhát?

nevem van 2013.03.09. 09:16:17

@midnight coder: Mondjuk, ne keverd ide a globális felmelegedést. Mert az egy ostoba és inkorrekt módon "bizonyított" jóslás. Magyarország egyébként még akár haszonélvezője is lehetne a felmelegedésnek. Lehetne újra kísérletezni narancstermeléssel.
Nem vitatja senki az "elmúlt nyolc év" hibáit. Amelyek főleg az első öt-hat évben estek.
De a Fidesz azzal nyert választást, hogy majd ő jobban csinálja. Ehhez képest a rendszerváltás legeredménytelenebb három évét tudjuk magunk mögött, romokban a gazdaság, magunkra haragítottuk nemcsak az USÁ-t, hanem a néppárti vezetésű Németországot is, felvetődött az EU-segélyek megvonása... Ennyire rossz mérlege még nem volt választott kormánynak. 2014 Bajnai aligha ismétli meg Medgyessy 2002-es szavait.

safranek 2013.03.09. 09:19:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Én nem mondtam, hogy ezt Selmeci mondta. Én a cikkből idéztem. Nem tudom kívülről Selmeci összes baromságát, mert amit hallok, azt is igyekszem minnél hamarabb elfelejteni. Gondolom Te kívülről fújog az összes Fidesz megszólalást. :D

Egyéként Te meg tegyél már ide néhány bizonyítékot erre az állításodra "hazudsz ahogy szoktál"! Nem is tudod ki vagyok, és miket szoktam írni. Honnan vetted, hogy hazudni szoktam?

safranek 2013.03.09. 09:24:47

@safranek: Azt azért megvizsgálnám hogy a 2006-ban állatkodó rendőrök között hány volt egyébként Fidesz szimpatizáns vagy aki a Fidszere szavazott előtte. Egyik sem állt ki a sorból, hogy Ő ilyet nem tesz!
(konkrétan van olyan rendőri (alsó) vezető ismerősöm, aki ott volt és egy osztagot kommandírozott (bíróságon is volt miatta), bevalotta, hogy Ő is és az embereinek több mint a fele Fidesz szimpatizáns volt, de voltak köztük Jobbik-osok is, mégis megtették, kénysszer nélkül, és ma is megtennék)

safranek 2013.03.09. 09:25:26

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Azt azért megvizsgálnám hogy a 2006-ban állatkodó rendőrök között hány volt egyébként Fidesz szimpatizáns vagy aki a Fidszere szavazott előtte. Egyik sem állt ki a sorból, hogy Ő ilyet nem tesz!
(konkrétan van olyan rendőri (alsó) vezető ismerősöm, aki ott volt és egy osztagot kommandírozott (bíróságon is volt miatta), bevalotta, hogy Ő is és az embereinek több mint a fele Fidesz szimpatizáns volt, de voltak köztük Jobbik-osok is, mégis megtették, kénysszer nélkül, és ma is megtennék)

Észmegálló 2013.03.09. 09:26:30

@safranek: Kissé máshogyan látom. Orbán nem változtatta meg az ideológiáját. Az ő "ideológiája" ugyanis nem a politikai oldal vagy ideológia dimenziójában képezhető le, hanem a megvalósítani kíván cél oldaláról. A diktátorok kö9zös jellemvonása pedig a hatalom mindenáron való megszerzése és megtartása. A mindenáron történő megszerzés természetesen magában foglalja azt is, hogy az eszközökben nem válogatnak. Úgy is mondhatnám, hogy Orbán ideológiája maga a hatalom volt mindig.
Ő "csupán" azokat az eszközöket volt képes gátlástalanul váltogatni, amelyek a hatom megragadáshoz vezethettek.

A rendszerváltozás idején a puhuló diktatúra leváltásához és a hatalom megszerzéséhez a liberalizmus (mint a diktatúra ellentéte) tűnt a legalkalmasabbnak.

Amikor azzal szembesült, hogy ezzel nem ér célt - alkalmazkodott.

A jóléti társadalom liberális eszméivel szemben - annak kétségtelenül elkövetett hibáit meglovagolva - felismerte, hogy a mélykonzervitizmus révén szerezheti meg a hatalmat.

A cél (ideológia=hatalom) nem változott, az eszközöket pedig - etikai és erkölcsi érzék híján - nagy ívben lesz@rja.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.09. 09:26:45

Sok mindenben igazad van.

Egy dologban azonban tévedsz. Ha forradalom vagy hasonló esemény lesz, azon a Fidesz fog nyerni. Lehet, hogy Orbánt elspöpri egy esetleges forradalom, de egy új Orbán jön a helyére, hasonló eszmékkel, s nem bárki is, aki a mai ellenzékhez kapcsolódna.

red shield rapresentative 2013.03.09. 09:30:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ezt a Rogán javasolta:
"Szintén a mail.ru írta, hogy Rogán azt javasolta a városvezetésnek, hozzanak létre játszószobákat az állami intézményekben a gyermekek számára."

Szerinted ez egy épeszű emberre vall?

Képzeld magad Rogán helyébe, mondjuk te javasolnád, Orbán Viktornak, hogy legyenek óvodák Magyarországon az állami intézményekben, vagy az önkormányzatiakban.

Esetleg azt is javasolnád, hogy a kórházakban télen legyen fűtés.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.09. 09:32:11

úgy kábé az írás közepén azt éreztem, hogy Selmeczy a Fidesz/Orbán döglött lova. :D

safranek 2013.03.09. 09:32:36

@Észmegálló: Ezt szépen mondtad. Nagyon alapos és igaz elemzés.

Én Debrecenben voltam Fidesz tag. Kósa volt a helyi szervezet elnöke. Rajta is látszott már ez a hatalomvágy, úgy irányított mindenkit, hogy egszer rá is szoltam, hogy "ez itt már nem a KISZ". Aztán az asztalon hagytam a tagkönyvemet. Utánna még hónapokig küldözgették levélben a meghívókat, meg, hogy fizessem ki a tagdíjjat. :P

Balt 2013.03.09. 09:33:21

@felcsutisuttyo: Kár válaszolnom is - ahogy a posztra is felesleges, mert érdemtelen -, de ne téveszd szrm elől, hogy most ti lennétek a cső rossz oldalán. :))

Balt 2013.03.09. 09:41:04

@nevem van: A rendszerváltás óta először, 8 (nyolc) éve volt ugyanazoknak a pártoknak korrigálni a 2002-es választási ktsg.-vetést - ha ugyan beszéletünk ilyenről egyáltalán, amikor Medgyessy saját elmondása szerint jó állapotban, 300mrd plusszal vették át. Sőt, az önkormi választásokra "több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak!" szlogennel futottak neki. Úgy, hogy ugye május óta ők kormányoztak. Lol.

Balt 2013.03.09. 09:43:25

@midnight coder: Csak most olvasom, feleslegesen írtam. Na mindegy is, bár ez a blog messze nem ér ennyit.

regress 2013.03.09. 09:45:48

3-éve romokban az ország.de még mindig az a tetves tákolmány a legnagyobb problémájuk.mi a fasz véltozik attól?csak a következő kormánnyal csesznek ki.

safranek 2013.03.09. 09:51:48

Mi az az alkotmány? Kit érdekel? Az a lényeg, hogy csökkent a rezsi!

(ecceri magyar választópolgár)

Észmegálló 2013.03.09. 10:03:04

@safranek: Jól látod. 2,5 éve, amikor az első visszamenőleges hatályú törvényüket meghozták (nem voltam érintett), majd ennek következtében az Alkotmánybíróságot kiherélték - ismerőseim körében már megdöbbenten "vertem az asztalt", mondván hogy jogállamban ezt nem lehet megtenni. Többségük nem is értette a felháborodásom okát, mondván: Na és... mit foglalkozok én ilyenekkel? Mert nem volt zsebbevágó - akkor. Most már nagyobb részük érti és érzi a bajt, de sokan csak a közvetlen életszínvonal-romlás miatt aggódnak. Nem látják, hogy ez összefügg az előbbiekkel, és még nincs is vége.... Összefügg, mert a "mezei" állampolgárok állammal szembeni védettségének a szintje zuhan.

A "legegyszerűbb" emberek szimpátiája még mindig megvehető jól kommunikált 10% rezsicsökkentéssel. Álnok kormányunk alappal apellál arra, hogy az ilyen emberek úgysem fogják fel, hogy a "megnyert" 10% miatt buknak el máshol 15-20-25.... stb. %-ot.

nevem van 2013.03.09. 10:04:00

@Balt: Senki nem mentegeti a szockókat (meg Járait). Loptak és osztogattak ők is, de csak feleannyit, mint a következő csapat.
Mindenesetre, a szocik nem építették le a demokráciát, meg nem csináltak akkora gazdasági bajt, mint az "elmúlt három évben" ez a tehetségtelen kormány. Bajnai meg kifejezetten próbált korrigálni, az ő gazdaságpolitikáját kellett volna folytatni, nem ámokfutót kinevezni gazdasági miniszternek.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:17:57

Kövér elvtárs a parlamentben Bajnait köpködi. Ezek valamiért rettenetesen fosnak tőle. :D
Eddig is szimpatikus volt, ezután szinte biztos, hogy rájuk fogok szavazni, ha még lesz egyáltalán választás. Illúzióim nincsenek, biztos, hogy fideszék elcsalják - ha másképp nem, hát tákolmánymódosítással - de rajtam nem múlik a fideSS bukása.

safranek 2013.03.09. 10:19:12

Fogjuk be a nép pofáját a rezsivel, ugrasszuk egymásnak a különböző csoportokat, tegyük nevetségessé őket vagy fitymáljuk le amit akarnak.

"Ne áltasd magad, asszony, diktatúra ez a javából! Abszolút autográcia, amelyben a munkásosztály..."

nakivagyok 2013.03.09. 10:19:33

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Te teljesen hülye vagy, orvos látott már?Mert ha nem sürgősen keresd fel!

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:20:06

@nevem van: és nem tették rabszolgává a munkavállalókat, nem kezelték az egykori alkotmányt játékszerként, nem bratyiztak a nácikkal.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:20:47

@nakivagyok: a dicső fidesz egyik bérfirkásza. Ennyire hülye, pusztán meggyőződésből, ember nem lehet.

safranek 2013.03.09. 10:21:04

Ugyan az megy, mint előzőleg, tünnek el a pénzek, a közbeszerzéseket most egy másik kör nyeri, támogatásokat szintén. Csak egy fokkal arogánsabban és pofátlanabbúl, mint előzőleg

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:22:05

@safranek: szerintem autokrácia khm... mint az közismert... :D
Olyan szót, hogy autográcia, nem ismerek. ;-)

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:44:31

@safranek: akkor üzenem a feladónak! ;)
Autokrácia: önkény, egyeduralom stb.
Autográcia... hm... Talán a Gráciák egyike, egyedül? :DDD

nevem van 2013.03.09. 10:45:03

@safranek: szerintem a rezsicsökkentés lepkefing, senkit nem fog melléjük állítani.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:50:56

A gazember kövér(disznó, ex mszmp kb tag :D) polgárháborút emlegetett a minap.
Érdemes megnézni ezt: index.hu/belfold/2013/03/09/kubatov_riadolancba_hivja_a_fideszeseket/

Tehát tudatosan készülnek rá, ráadásul hazudnak is a férgek. Jól értem az elvtársakat? Ha egyáltalán lesz még parlamenti választás, ezek képesek akár erőszakkal is átvenni a hatalmat, amennyiben a választáson pofára esnek?

Éhes_ló 2013.03.09. 10:51:18

mandiner.hu/cikk/20130228_median_megelozte_a_jobbik_az_mszp_t

Ez a válasz a kérdésedre poster.

De ha még lenyomtok pár ilyen akciót és veletek együtt fog üvölteni kínjában aa brüsszeli maoista tahók és hillry csicskái után majd fél ejrópa is élén a velencei lófasszal, akiknek persze az embreket szétverető gyurcsótány és a libás bandája az kóser volt, nos akkor lesz még szarabb is a helyzetetek.

No akkor mi lesz?
Felgyújtjátok magatokat mind a 70-en tiltakozásul?
Ennyit nem ér meg soros hillary és barroso sem, akármennyit is fizetnének.
Vagy igen?

safranek 2013.03.09. 10:51:56

@nevem van: Nem az összeg a lényeg, hanem hogy lehet hangoztatni, és emlékezzenek rá az emberek.
a maásik ilyen kampány taktika, ami Bajnai ellen megy, már a második, vagyharmadik hamis hírt dobják be: 40% adókulcs, 200 önkormányzat. Ezt ugyan cáfolják, de akkor is emlékeznek rá az emberek, hogy volt ott valami. Ráadásul a köztévé a következőt csinálja: 1, beadják a Fidesz kommunikét: Bajnai 200 önkormányzatot akar. 2, beolvassák, hogy Bajnai cáfolja, 3, visszaadják a Fidesz szöveg második részét.
A végszó az övék. Szerintem Ron Webernél nagyobb ordas parszt a Fidesz kampányfőnöke (de jól csinálja).

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:52:02

@Éhes_ló: nácikám! Azért ebbe ne éld bele magad!

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 10:53:13

@Éhes_ló: apropo: ha jól emlékszem, te már rég disszidáltál. Akkor meg miért ugatsz belügyekbe? Neked már nincs hazád, ergo kuss!

Éhes_ló 2013.03.09. 11:00:15

@fidesz = népirtó csőcselék: elmegyenge családodnak vezényelgess, én teszek a magadfajta barmokra.
Nézegesd a közvéleménykutatási adatokat, attól megnyugszol te szerencsétlen marha.

fidesz = házmesterek pártja 2013.03.09. 11:04:16

@Éhes_ló: hazaáruló disszidensnek továbbra is kuss legyen! Foglalkozz azzal, hogy ahová bevándoroltál, ott ne tapossanak el a családoddal együtt!

vornia 2013.03.09. 11:10:39

Szerintem koncentráljatok a következő dolgokra..mit akartok úgy általában?
ÉN pl. ledolgozni a napi 8 órámat, kifizetni időben a számláimat,a maradék fizetésemből étkezni, némi kulturális,szórakozási, pihentetési programokat megengedni magamnak és a családomnak.(mindezt nem luxus körülmények között)
Ja és még félretenni is.
Ezek az igényeim, szerintem a többségeteknek is. Ezt el tudta eddig látni bármelyik kormány is?Hozzá tudott segíteni?
Nem igazán, bezzeg a saját zsebüket bőven megtudták tenni,miközben nekem / nekünk a költségeink + kiadásaink egyre nőttek(és nem az életszínvonalunk felfelé törése miatt) a változatlan béreink mellett.
Tehát?
Kell itt egymásra fröcsögni, jobbikozni, ballibsizni,orbánistenkirályozni???
Vagy összefogni,kiegyezni, felelősséget vállalni, és elzavarni az "emútt22év" összes politikusát.
Lehet választani..mondjuk jövőre.

safranek 2013.03.09. 11:17:32

@vornia: "Szerintem koncentráljatok a következő dolgokra..mit akartok úgy általában?
ÉN pl. ledolgozni a napi 8 órámat, kifizetni időben a számláimat,a maradék fizetésemből étkezni, némi kulturális,szórakozási, pihentetési programokat megengedni magamnak és a családomnak.(mindezt nem luxus körülmények között)
Ja és még félretenni is."
Ezt megtehetted '89 előtt is :D

nevem van 2013.03.09. 12:07:29

@safranek: nem tudom, szerintem nincs már erő a Fideszben, nem "üt" a szövegük. Az emberek nem hülyék. Akinek csökkent a jövedelme, nem jut hús hétköznap, fázik az leszarja a primkó propagandát. Persze kérdés, elmegy-e szavazni.

nevem van 2013.03.09. 12:18:07

@fidesz = népirtó csőcselék: @Éhes_ló: mondjuk a közvélemény-kutatások jó 50%-os látenciát mutatnak. Az pedig régi szabály, hogy sokan óvatosságból eltitkolják, az ellenzékre fognak szavazni. 2002-ben (is) a Fidesz vezetett minden közvélemény-kutatásban, de a választásokat bukta.
Azóta csináltak vagy 5 elfogultnak tűnő, Fideszhez kapcsolódó véleménykutató céget. Úgyhogy lehet, hogy az előrejelzésekben végig vezetnek majd, de...
Amúgy meg ne anyázzatok, kellemetlen.
@vornia: Sajnos, ha alkalmatlan a kormány, márpedig a Medgyessy-, mindkét Orbán- és a Gyurcsány-kormány az volt, akkor visszaesnek a beruházások, és nincs munkalehetőség. A nagy autóipari beruházások, bővítések bizony még a szockó-időben jöttek létre.

safranek 2013.03.09. 12:20:20

Az a baj, hogy sokan (akik kevéssé képesek gondolkozni) úgy vannak vele, hogy ha az MSZP (= Gyurcsány) rúgja őket tökön akkor fel vannak háborodva, ha a Fidesz (=Viktor) teszi ugyan ezt akkor még meg is köszönik.

Éhes_ló 2013.03.10. 09:56:09

@nevem van: egy 70 főt megmozgató médiafelfújt után lehet látenciáról a sanda ipse efogultságáról handabandázni, de nem érdemes.

Ez önbecsapás, jobb lenne szembenézni azzal, hogy a médiatámogatás és a zindex blogszférájában való permanens hisztéria nem egyenlő a választói támogatottsággal, ahogy a 2002-es buktori mozgósítás is megkésett volt a két választási forduló között.

Szerintem azok - köztük én is - akik erre a figyelmeteket felhívják, legalább olyan jól tudják, hogy a választások nem holnap lesznek, és azt is, hogy a közvélemény kutatás - mint tudományos módszer - szórást mutat. Ezt maga a módszertani ismertetés is leírja.
De az általad leírt 50%-os "látencia" egy hazugság, még olyan PC kánonon kívüli - médiabojkott alatt álló - pártok esetében is mint a jobbik.
Olvass utána a kutató cégek honlapjain, bemutatják miként mérnek és mik a korlátaik.

Ez szerencsésebb, mint a dzsangafüstős álmodozás a buktort leváltani akaró fiatalok tömegéről.

Ők többségében a radikális jobbiknál vannak, nem sorosnál, hillarynál és a libásnál.
Csak röhögnek a hahán és elhajtják őket a fenébe, mint a teremfoglalásoknál is, mert akadályozták az egyetemi "munkát".
süti beállítások módosítása