Most megmondjuk

Véleménynyilvánító blog a hazai politikáról, közéletről, bulvárról - és még ami jön.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Testvérblog

2848500-resume-des-fleurs-a-fond-blanc-avec-de-nombreuses-feuilles.jpg

Blogajánló

abstract-plants.jpg

citrom.jpg

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nyílt levél a választópolgárokhoz

2013.09.15. 16:45 :: Bandi bá'

  Kedves mindenki!

  Végső elkeseredésemben fordulok hozzátok. Kérek szépen mindenkit, hogy soha többé ne szavazzon rám. Higgyétek el, nincs értelme. Mindent elkövettem az elmúlt három évben azért, hogy belássátok, semmi értelme az X-et a Fidesz nevű Bibó-mókusőrsöm neve mellé húzni, de egyre inkább úgy látom, mindhiába, mert még mindig túl népszerű vagyok én is, meg a brancs többi tagja is.

  Tulajdonképpen nekem a miniszterelnökösködésből elegem volt már 2002-ben is, nem is akartam folytatni az egészet. Minek? Bezsebeltem Tokajhegyalját, a faternak szereztem bányákat, kivittem külföldre pár milliárdot, hát akarta tovább az egészet a franc. Meg is mondtam a párttársaknak, hogy ennyi volt, de nem hallgattak rám, ráadásul Soros meg Simicska úgy megmogyoróztak, hogy hideg időben azóta is fájnak a golyóim. Azt mondták, eszembe ne jusson abbahagyni. Úgyhogy kiálltam a Kossuth térre és elmondtam a leghülyébb diktatórikus politikai handabandát, összetrombitáltam egy rakás népszerűtlen arcot, még a nyálasszájú Philipp gyereket is bevetettem, aki mindenkit megszorzott a fellépésért kapott jövedelmének négyzetével, és rövid úton kétmillió embert csinált a százezerből. És erre mi volt? Egy hajszálon múlt, hogy nem nyertem, ahogy 2006-ban is csak pár tizedszázalék volt a különbség. Csoda, ha ennyi idióta láttán szétvertem egy grazi betegszobát? És amikor már az hittem, elleszek a nyugdíjig újságolvasgatás meg kávézgatás közepette ott a Parlamentben, akkor mit csináltok? Adtok nekem 2/3-ot! Hát azt hiszitek, hogy én melózni akarok?! Mi hisztek, ki vagyok én?

  Mit csináljak még, hogy ne az én meg a csicskásaim neve mellé tegyétek azt a kib@#ott X-et? Talán azt hiszitek, könnyű volt elérni, hogy Magyarország legyen az EU legelmaradottabb pöcegödre? Azt hiszitek, az a sok megszorító intézkedés valamiféle gondos gazdasági terv eredménye? Az a f@szt. Ötletelgettünk egy sort, mit vegyünk el tőletek és fogjuk a nyuszira EU-ra, na nem azért mert kell, hanem mert ha voltatok olyan meggondolatlanok, hogy újra munkára kényszerítettetek, akkor most igyátok meg a levét! És folytatni fogom, ha nem bírtok magatokkal, ezt már most megmondom! De értsétek meg, a munkanélküliek számát már nem tudom tovább növelni, egyszerűen betelt a munkaügyi központok nyilvántartása. A 4-es metrót sem tudom tovább húzni, még a végén készen lesz 2014 előtt, aztán még azt hiszitek, ezért is hálával tartoztok majd. Nem tudok több EU-támogatást lenyúlni mert elzárták a pénzcsapok egy részét, ráadásul nincs több Kossuth-tér az országban, aminek a szétverésével megbízzam Simicskát.

  Szó nélkül elveszem a nyugdíjvagyont, betiltom az alapvető polgári jogokat, szétverem az alkotmányt, páros lábbal taposok bele a bírói rendszerbe, az elcseszett gazdaságpolitikával az égig húzom az inflációt, kézi vezérléssel - mint valami kis távol-keleti diktátor - leváltok és kinevezek embereket ahogy az nekem tetszik, három napra az út szélén hagylak benneteket étlen-szomjan a hóviharban, és röhögve iratok Pintérrel egy idióta SMS-t, erre ti, perverz önkínzó állatok, még élvezitek is! Éjszakánként saját kezűleg ásom ki a kátyúkat az utakon, a pofátokba röhögve lopom el a termőföldeket, elqúrom a kölykeitek jövőjét az oktatás szétverésével, rokkantaktól nyúlom le a trafikokat a haveroknak, ti meg a facebookon istenítetek. Már három szóvivőt szabadítottam rátok, remélve, hogy akinek Selmecitől nem pudingosodott el végleg az agya, az végre rájön, mennyi hazugságot ki tudunk még találni, erre a HaHá-sok úttörőnek öltözve énekelgetnek nekem, mintha azt a kis csíra ipari tanuló Rákosit lehetne hozzám mérni...

  Kitaláltuk ezt a rezsicsökkentést, bízva abban, hogy végre rájöttök, mennyire hülyének nézlek benneteket. Azt gondoltam, mindenkinek van még annyi memóriája, hogy emlékszik, 2010 óta nagyjából 50 forinttal nőtt az euró átlagára, a tej, a hús, a kenyér, a cukor, a tojás 30-40 százalékkal drágább, ehhez képest a 10 százalékos rezsicsökkentés egyenlő a nullával, még az elmúlt három év árdrágulásait sem fedezi, ráadásul ezzel is csak a milliomos haverok járnak jól, mert ők tízezreket spórolnak vele; erre két és fél millió aláírás? Hát normálisak vagytok?! Minimum arra számoltam, hogy felgyújtjátok az aláírásgyűjtő standokat ezért a tömény pofátlanságért, erre egy aszott múmia még bukszatöltő csujogatót is énekelgetett nekem a tévében. Ti tényleg betegek vagytok b@sszátok meg!

  Nem viccelek, felejtsetek már el. Még van nyolc hónap a választásokig, mit csináljak addig? Elegem van már mindenből. Esküszöm, ha jövőre is megszavaztok, lezárom az összes utat ami kivezet az országból, felségsértésért elítélek mindenkit aki csúnyán néz rám, pékségtrafik meg nemzeti benzinkút pályázatot íratok ki magunknak, aztán ha már egy filléretek sem marad, disszidálok Dél-Amerikába, ahol építek magamnak egy kastélyt, persze a ti pénzetekből.

  Jól gondoljátok meg!

 

  Puszi mindenkinek: Édesdrágajó Viktor Apátok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mostmegmondjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr555296419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása